4 juni 2014

Under ytan

Hej vänner,

jag har varit lite kaosartad och låg några dagar. Rädslor blandas med litenhet och sårbarhet. Jag vill både fly och stanna kvar samtidigt. Det hela handlar förstås om en ny manlig bekantskap. Och vips drar gamla sår igång, jag som trodde jag hade bearbetat och var ganska färdig. 

Jag är i alla fall tacksam att jag har så fina människor omkring mig. Allt startade i söndags då min kära syster Atropa identifierade på ett utomsinnligt vis att det inte stod rätt till i mig. Och därefter kopplade hon ihop oss och skickade elementens läkning. Det var fantastiskt! Ljus och värme strömmade genast och under veckan har jag sedan i tur och ordning fått tröst, läkning, skratt, utmaning, reflektion och stöd av människor omkring mig.

Tacksam!



För mig är det Gud som finns där, i botten av oss själva.
Som möter oss under ytan, där vi alla är små
Jag vet att han finns där, och svarar när vi ropar

Allt gott kära himmelska jordbarn!
Isa-Sofia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar