5 oktober 2014

Tar tag i mitt liv

Kära läsvänner,

Nu har jag fattat ett beslut: känner i mig själv att det är dags att träffa en ny man. Har lagt andligheten på vänt ett tag, den finns ju alltid med mig. Nu startar projekt "Man 2014-2015" 😉 Några strategier för att nå mitt mål den här gången (det är inte så stor chans att han dyker upp på jobbet, ICA eller parkeringsplatsen där jag vanligen rör mig...):

1) har anmält mig på en dejtingsajt
2) har fått hjälp av en erfaren väninna att skapa en bra profil
3) har bestämt att jag kommer att säga ja till alla aktiviteter som exponerar mig
4) varje morgon när jag vaknar ska jag tänka positiva tankar om min framtida relation
5) ska gå till frissan
6) har skaffat nya ögonfransar... Såna där som limmas på mina egna
7) har börjat fråga mina vänner om de känner någon lämplig singelman
8) har rensat bland aktiviteter så jag har tidsutrymme för en relation
9) har gjort ett litet symboliskt altare med ett ljus som lyser för just detta "projekt"

Har slutat vänta och be och börjat med att ta tag i mitt liv. Det handlar ju om att skapa sig det liv man vill leva. 

Jättespännande, det här! 

Rapporterar då och då här på bloggen. 😃

Kram Isa-Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar