15 oktober 2014

Universum håller på att svara

Nu tror jag verkligen att jag har sänt upp rätt vibbar till Universum, har redan träffat en man där kemin stämmer. Inte för att jag vet om detta kommer att bli något för resten av livet, men å andra sidan -  inget är permanent! Det är den yogiska vishetens grundsten och den ger en sådan frid längst därinne i själen.

Den här mannen vill jag i alla fall utforska! Det kommer att ge mig möjligheter att utvecklas och ha roligt!

Det är intressant hur snabbt Universum har svarat mig, tror det är för att tanke, känsla, intention, beslut och handling har följts åt. Jag har inte skickat flertydiga budskap. Jag har också i mina böner sagt att jag inte orkar hålla på att dejta runt och söka mig fram, jag vill hitta rätt relativt direkt.

Ännu en gång förundras jag över hur omhändertagen jag är!

Allt gott ni goda därute!
Isa-Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar