3 januari 2015

Andlighet, guider och lilla jag!



Se där ja, då har jag hittat hit igen. Kanske är på tiden att jag skriver en och annan rad jag också. Det har hänt en del sedan jag sist satt här och skrev. Om jag skulle sammanfatta allt som inträffat så skulle det bli till en roman så jag nöjer mig med lite om vad jag har pysslat med och var jag kommer att ägna 2015 åt:

Har på allvar börjat utforska mina gåvor och beslutat mig för att ta mitt mediumskap ett steg längre och hjälpa mina utvalda att få avslut och vägledning. Odlar mitt mediumskap på näst högsta nivån nu och avser att ta det ännu längre med tiden, då jag hela tiden utvecklas inom området. Det är stort! Kontakten med mina guider eskalerar för var dag som går och insikten blir bara mer och mer tydlig. Det som återstår nu är att knäcka "koden", mitt "språk".

All vägledning jag får tyder på att jag måste fortsätta och utvecklas. Någonstans skriker de på mig om att jag måste öka takten, men jag är rädd. Rädd för att inte kunna ge budskapen på rätt sätt och för att ge felaktiga svar. Jag måste dessutom rensa inom mig, förlåta, rena och lyssna. Den andliga banan jag nu vandrar är underbar med ack så skrämmande i bland. Måste lära mig att inte vara rädd, det finns inget farligt, bara jag lyssnar och utför det jag är ämnad för. Ja, jag är ämnad för den andliga banan, det finns inget tvivel om det längre. Vägen är öppen och jag måste vandra den själv. Kanske att vi ses en dag, du och jag. <3

Tack! //Alvalilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar